Innováció és fejlesztés
Az Unilever budapesti irodaháza körül kihívást jelentett a parkolás. Az érkező vendégek rendszerint csak hosszas körözés után találtak helyet. Ez nem csak frusztrációt okozott, de sok esetben 10-15 perces késést és a megbeszélés csúszását.
Olyan megoldásra volt szükség, amely lehetővé teszi a dolgozók számára, hogy adott időpontra helyet tudjanak foglalni vendégeik számára. A kihasználtság optimalizálása érdekében fontos volt, hogy az el nem foglalt helyeket 30 perc elteltével felszabaduljanak, illetve, hogy a szabadságon lévő dolgozók helyeit meg lehessen osztani.
Olyan rendszert dolgoztunk ki, amely webes és mobil felületen egyaránt elérhető és könnyen kezelhető. A parkolóhely foglalására a mélygarázsba időpont és rendszám megadásával együtt van lehetőség. Foglalás után a rendszer visszaigazolást küld, amely tartalmazza a parkolóhely számát is.
„A be- és kihajtások ellenőrzéséhez rendszámfelismerő rendszert telepítettünk, így biztosítva, hogy a lefoglalt hely valóban rendelkezésre álljon. Minden parkolóhely fölött UH-s parkolóhely foglaltság érzékelőt helyeztünk el, amely zölden jelzi a szabad helyeket. „
Ha a vendég késik, akkor lehetőség van az időpont 2×15 perccel történő meghosszabbítására. Amennyiben mégsem érkezik meg, úgy a rendszer 30 perc elteltével automatikusan felszabadítja a helyet.
Könnyen kezelhető, weben és mobilon is elérhető felület
Automatikus funkciók: visszaigazolás küldése, el nem foglalt hely felszabadítása
Parkolóhelyek megosztása a jobb kihasználás érdekében
Ügyfélelégedettség növelése a parkolási nehézségek megoldása révén
Szívesen dolgoznál velünk? Tekintsd át megoldásainkat vagy lépj velünk kapcsolatba.
Olvasd el további esettanulmányainkat az érdekességek menüpont alatt