Okos parkolás az Unilevernél

Innováció és fejlesztés

Parkolóhely foglalás, foglaltság érzékelők és parkolás menedzsment a Váci Greens irodaházában

Kihívás

Az Unilever budapesti irodaháza körül kihívást jelentett a parkolás. Az érkező vendégek rendszerint csak hosszas körözés után találtak helyet. Ez nem csak frusztrációt okozott, de sok esetben 10-15 perces késést és a megbeszélés csúszását.

Olyan megoldásra volt szükség, amely lehetővé teszi a dolgozók számára, hogy adott időpontra helyet tudjanak foglalni vendégeik számára. A kihasználtság optimalizálása érdekében fontos volt, hogy az el nem foglalt helyeket 30 perc elteltével felszabaduljanak, illetve, hogy a szabadságon lévő dolgozók helyeit meg lehessen osztani.

Megoldás

Olyan rendszert dolgoztunk ki, amely webes és mobil felületen egyaránt elérhető és könnyen kezelhető. A parkolóhely foglalására a mélygarázsba időpont és rendszám megadásával együtt van lehetőség. Foglalás után a rendszer visszaigazolást küld, amely tartalmazza a parkolóhely számát is.

„A be- és kihajtások ellenőrzéséhez rendszámfelismerő rendszert telepítettünk, így biztosítva, hogy a lefoglalt hely valóban rendelkezésre álljon. Minden parkolóhely fölött UH-s parkolóhely foglaltság érzékelőt helyeztünk el, amely zölden jelzi a szabad helyeket. „

Ha a vendég késik, akkor lehetőség van az időpont 2×15 perccel történő meghosszabbítására. Amennyiben mégsem érkezik meg, úgy a rendszer 30 perc elteltével automatikusan felszabadítja a helyet.

Előnyök

Könnyen kezelhető, weben és mobilon is elérhető felület

Automatikus funkciók: visszaigazolás küldése, el nem foglalt hely felszabadítása

Parkolóhelyek megosztása a jobb kihasználás érdekében

Ügyfélelégedettség növelése a parkolási nehézségek megoldása révén

Tetszett az esettanulmány és szeretnéd lementeni vagy kinyomtatni? Töltsd le PDF formátumban.

Szívesen dolgoznál velünk? Tekintsd át megoldásainkat vagy lépj velünk kapcsolatba.

Lépj velünk kapcsolatba

Olvasd el további esettanulmányainkat az érdekességek menüpont alatt